Tiltak ved økt smitte
Det har vært en økning av smittetilfeller på Romerike de siste ukene. Nye tiltak er at det holdes minimum 2 meters avstand både på venterom og på kontoret. Alle må møte opp med munnbind, og sprite hendene før man går inn på klinikken.
